Alla inlägg under november 2012

Av Robert Magnusson - 18 november 2012 16:21

sa mordbrännarn.


Idag är det söndag och som vanligt avslutar jag denna vecka med ett pass på Sundsvalls absolut bästa gym IronWorks, det är sjukt tammefan att man har blivit beroende av detta, men satans så skönt oxå :D

Jag är oerhört tacksam för att detta gym kom till, för utan det så ser jag bara mörker.


Jag kan ha det väldigt svårt ibland med motivationen att väl ta mig ned dit, men oavsett hur jobbigt det är så blir resultatet alltid detsamma när jag väl tar mig utanför min dörr. Det går som rysningar i min kropp på väg till gymmet och under passett, på väg hem från gymmet är jag som i ett lyckorus. Inget problem känns mig övermäktigt.


Visst vågen står ganska stadigt på 89.7 - 91 men det gör absolut ingenting, för jag märker sådan otrolig skillnad i min styrka och kondition, men framförallt i mitt välmående. Även om jag känner mig helt slut så orkar jag alltid pressa ut det sista utan att för den delen säcka ihop, och jag växer i mig själv för varje gång jag orkar det där lilla extra när jag tror att jag är färdig.


Jag ser inte mycket ut för världen idag, men sanna mina ord, om jag klarar mig från skador, ledvärk och ytterliggare ett skov så lovar jag ER och mig själv att vara i fantastisk form till sommarn. Jag tänker ALDRIG ge upp utan jag höjer ribban sakta men säkert hela tiden.

Nu när jag nästan inte tar något kortison så ska fan i mig magen bort oxå, eller nä det ska den inte men rutorna ska fram :D


Om det var bra så skulle jag träna hela jävla dan eftersom jag mår så bra :D


Bjuder på två bilder från idag och en filmsnutt   

         


 


 

Av Robert Magnusson - 13 november 2012 19:50

Sjukt fucking nöjd med mig själv idag! Var så jävla nära att låta min dåliga och lata sida vinna idag, hade bara suttit i soffan hela dan.

Men jag vände på skiten och lät just det få bli min motivation/drivkraft att faktiskt göra tvärtom.

Under promenaden ner på gymmet kände jag hur energin kom och endorfinerna bara flödade till i min kropp, kände mig jävligt taggad och lycklig för allt det lilla jag ändå har i mitt liv.

Det var ju väldigt tur att jag blev så positivt laddad för när jag väl kom ner på gymmet så var det så sjukt mycket folk där, och normalt hade jag med min dåliga självkänsla vänt och gått hem igen.

Men även där lyckades jag göra tvärtom. Känner verkligen att jag växer mer och mer som person, mår bättre mer och mer i mig själv när jag lyckas med sånna här bedrifter.


Att mitt benpass gick extremt bra idag gjorde verkligen inte det hela sämre, jag har ökat runt 50-60% i benstyrka sedan jag började träna på riktigt i juni detta år. Nu ska jag koppla av i soffan resten av denna kväll....med fruktansvärt gott samvete.

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards