Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Kvalitetstid

Av Robert Magnusson - 7 februari 2013 15:14

Jahapp så har ännu en arbetsdag passerat och även denna dag blev en bra dag då jag fick iväg några ordrar.

Tror att detta kommer att bli super bra.....overklish


Efter jobbet var det meningen att jag skulle möta upp Hank på gymmet, idag var det dax för armar, men den karln skulle ju bli så sen så jag pallade ej att vänta på honom :P

Blev ett (för mig) intensivt pass och det var nog precis vad jag behövde för satan vad gött det kändes i mina armar :D


Jag vet att jag sagt tigigare att jag skulle göra 12 mil denna vecka, men så blev det inte. Dels för att jag helt enkelt inte kände för det men även pga att jag har haft ont i halsen ett par dagar nu. Ska se till att åka upp till labb och göra mina rutinprover till veckan så det inte är ett skov igen då.

Och ska jag vara helt ärlig så lider jag inte direkt mycket över att jag inte "lyckades" med mitt uppsatta mål denna vecka.....jag har ju fått *host* min motion iaf haha


Dagens pass blev iaf veckans sista pass, dels pga min hals men mest pga att jag ska mysa nått så in i hvete med min nya kärlek. Tänk att få vakna upp bredvid varandra och veta att man inte har NÅGRA SOM HELST MÅSTEN....att man kan ligga kvar i sängen precis så länge som man själv vill.......MAGISKT   


I helgen ska jag även få se vad min tjej går för i köket =).....mycket spännande kan ja lova.


Ta hand om er där ute så ses vi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robert Magnusson - 11 december 2018 19:22

Ja precis som rubriken lyder är detta precis vad jag känner nu när jag inser att det hunnit gå över 4 år sedan mitt senaste inlägg, detta innebär också att det finns en stor risk att detta inlägg kommer att bli lååååångt :)Så i mitt senaste inlägg fö...

Av Robert Magnusson - 14 april 2014 08:37


  Japp precis så är det! Detta är verkligen året då allt mitt kämpande i motvind äntligen ger resultat, jag vill hävda med en dåres envishet, att allt som händer har en mening. När man är mitt uppi själva händelsen så kan det vara svårt, ja rätt ut...

Av Robert Magnusson - 12 mars 2014 13:13

Känns som att denna kommande mening är en utsliten mening, men men..... Tiden rusar.....   Sist jag skrev här så var jag arbetslös och väntade på att få börja jobba på Subway, men denne chef är allt annat än seriös så det blev ingenting av det ...

Av Robert Magnusson - 6 februari 2014 22:51

Ibland susar huvudet och tankarna iväg på tok för långt och mycket, men ibland känns det också (precis som nu) jävligt skönt att få rensa ut lite i huvudet. Lite tankar på hur det såg ut när jag var liten och hur det ser ut nu. Förr i tiden åt...

Av Robert Magnusson - 6 januari 2014 17:09

Med detta inlägg så är oskulden spräckt för 2014      Det är bara att konstatera att det går jävligt långt mellan mina inlägg, men å andra sidan beror det på att jag inte känner samma behov av att få skriva av mig, jag har ett annat sätt att få r...

Presentation


Hej och välkommen till en tokig och glad norrlänning, lämna gärna någon kommentar eller skicka en fråga om det är något du undrar. Jag svarar på allt!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken föredrar du?
 Iphone
 Android

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Bloggar jag följer


Skapa flashcards